- Ми здійснюємо доставку по всій Україні, за винятком тимчасово окупованих територій.
- Доставка здійснюється послугами компаній-перевізників - Нова Пошта та MeestExpress. Цей список з часом може бути змінено.
- Доставка товарів здійснюється за тарифами компаній-перевізників та залежать від ваги (фізичної та об’ємної, відстані та інших додаткових послуг)
|
Важливі положення щодо доставки та оплати:
- Ваше замовлення буде зберігатися в поштовому відділенні безкоштовно протягом 5 робочих днів, після чого, у разі його неотримання воно автоматично повертається на наш склад. Повторна відправка буде можлива за рахунок одержувача.
- Наш магазин робить все можливе проте не несе відповідальності за неотримання покупцем повідомлення від транспортної компанії стосовно відправлення.
- Для всіх замовлень необхідна передоплата в розмірі 30%.
- Просимо Вас уважно перевіряти посилки при отриманні на предмет комплектації замовлення і цілісності упаковки. Ми не гарантуємо вирішення спорів на користь Покупця якщо цілісність та комплектність товару не була перевірена в присутності працівника компанії-перевізника та про це не був складений відповідний акт.
У випадку порушення цілісності упаковки або її деформації складіть акт-претензію в транспортній компанії, відмовтесь від отримання та повідомте нам про проблему якнайшвидше зручним для Вас способом! |
Обробка і терміни доставки:
- Переважна більшість замовлень відправляється протягом 7 робочих днів, оскільки товар під замовлення.
- Замовлення, оформлені після 18:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть опрацьовані на наступний робочий день або після вихідних.
Оплата товару:
Ми приймаємо передоплату на банківський рахунок за реквізитами, передоплату при оформленні замовлення на сайті (оплату приймає еквайрингова компанія LiqPay) а також післяплату при отриманні засобами компаній-перевізників.
Умови повернення і обміну:
- Контактні лінзи та засоби по догляду за ними належать до виробів медичного призначення та предметів особистої гігієни, тому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172-94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін і повернення лінз неможливі.
- Якщо ви виявите будь-виробничий дефект, ви можете зв'язатися з нами за телефоном гарячої лінії +380 98 182 17 11. Буде проведено професійну експертизу.